Grąžinimo politika

  1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2011 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 4-959 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
  2. Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas turi pranešti Pardavėjui el. paštu: info@burp.lt. Pardavėjas atsiųs prekių grąžinimo dokumentą, kurį Pirkėjas privalo užpildyti ir pateikti Pardavėjui kartu su grąžinamomis Prekėmis.
  3. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
    • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (išskyrus nekokybiškos prekės atvejį)
    • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta
    • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (išskyrus nekokybiškos prekės atvejį)
    • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta
    • Būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą
    • Burp turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei nesilaikoma grąžinimo sąlygų
    • Prekių grąžinimas vykdomas Pirkėjo pasirinktu būdu
    • Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos, kai prekė grąžinama remiantis 14 dienų atsisakymo teise
  4. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami tik banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą per 14 darbo dienų nuo grąžintų Prekių gavimo momento. Pinigai, sumokėti už pirminį prekių pristatymą Pirkėjui, nėra grąžinami. Burp neprisiima atsakomybės dėl pavedimo už grąžintas prekes vėlavimo ar nepadarymo, jeigu Pirkėjas klaidingai pateikia arba nepateikia grąžinimui reikalingų duomenų.
  5. Prekių grąžinimas ar keitimas fizinėje parduotuvėje yra negalimas.

Dėl papildomos informacijos ar klausimų, susijusių su prekių grąžinimu, prašome kreiptis el. paštu info@burp.lt arba apsilankyti mūsų svetainėje www.burp.lt.

Pirkinių krepšelis